Het succes van een school staat of valt met goede leerkrachten – zij moeten tenslotte de onderwijsideeën in praktijk brengen. De groepsleerkrachten zijn direct verantwoordelijk voor het onderwijs aan de groepen in de school en indirect (samen) voor alle leerlingen op school. Zij hebben naast het lesgeven ook andere taken. Ze nemen bijvoorbeeld deel aan werkgroepen, volgen nascholingscursussen of zijn lid van de medezeggenschapsraad.
|
|
Rianne Arts Directie (ma, di, do, vr). |
Gerrit Koldewee Intern begeleider (do, vr). |
|
|
Ellen Zomerdijk groep 1/2 a (do), groep 1/2 b (di, woe) stagecoördinator en vertrouwenspersoon. Esther Schaalje groep 1/2 a (ma, di, woe, vr). |
Joyce Scholten groep 1/2 b (ma, do, vr), ICT. |
|
|
Mariët Ahmed groep 3 (ma, di, do, vr), rekencoördinator.
|
Laura Wopereis groep 4/5 (ma, di, wo), coördinator Gezonde School, MR. Floor Guitink groep 4/5 (do, vr), Kanjercoördinator. |
|
|
Janine Roozenboom groep 6 (ma t/m vr), lerarenopleider, ICT, MR. Linda Klein Ganseij groep 6 (woe, do, vr). |
Gerrit Koldewee groep 7 (ma, di, wo), IB. Karin van Huffelen groep 7 (do, vr), leescoördinator. |
|
|
Ayla Roelofs groep 8 (ma t/m vr), cultuurcoördinator. Claire van der Kamp groep 8 (woe, do, vr). |
William Benitez Conciërge (di, do) |
|
|
Maarten Jansen sportbedrijf (ma, woe) |
Pien Bruntink, onderwijsassistente groep 4/5 (ma t/m vr) Sabrina Schirru, onderwijsassistente bovenbouw (di t/m vr) |
“Naast goed onderwijs zijn sociale vaardigheden minstens net zo belangrijk voor een kind, beide vind ik terug op De Windroos”