Het succes van een school staat of valt met goede leerkrachten – zij moeten tenslotte de onderwijsideeën in praktijk brengen. De groepsleerkrachten zijn direct verantwoordelijk voor het onderwijs aan de groepen in de school en indirect (samen) voor alle leerlingen op school. Zij hebben naast het lesgeven ook andere taken. Ze nemen bijvoorbeeld deel aan werkgroepen, volgen nascholingscursussen of zijn lid van de medezeggenschapsraad.
|
|
Rianne Arts Directie (ma, di, do, vr). |
Gerrit Koldewee Intern begeleider (ma, di). |
|
![]() |
Tiny Meinderts groep 1/2 (do). |
Jolien Roeterdink groep 3 (ma, di). Mariët Ahmed groep 3 (wo, do ,vr), rekencoördinator. |
![]() |
![]() |
Ellen Zomerdijk groep 4 (ma, di, do, vr), stagecoördinator. Jolien Roeterdink groep 4 (wo). |
Floor Guitink groep 5 (ma, di) coördinator BHV, lid GMR. Gerrit Koldewee groep 5 (wo, do, vr). |
![]() |
![]() |
Janine Roozenboom groep 6 (ma t/m vr). |
Laura Wopereis groep 7 (ma, di, wo). Karin van Huffelen groep 7 (do, vr), leescoördinator. |
![]() |
![]() |
Ayla Roelofs groep 8 (ma t/m vr) cultuurcoördinator | William Benitez Conciërge (di, do) |
![]() |
|
Ingrid Tempert sportbedrijf (ma/woe) |
“Naast goed onderwijs zijn sociale vaardigheden minstens net zo belangrijk voor een kind, beide vind ik terug op De Windroos”